PENGARAH
DIGITALISASI KESIHATAN AWAM
SLOT TEMUJANJI KK/KP
SLOT TEMUJANJI KLINIK KESIHATAN & KLINIK PERGIGIAN |
jknj2.moh.gov.my/qrtca/ |
SISTEM PENGURUSAN ADUAN AWAM
MyGovUC 2.0
PIAGAM PELANGGAN
Jabatan Kesihatan Negeri johor adalah komited untuk memberi perkhidmatan Kesihatan, Perubatan, Pergigian, Farmasi dan Pengurusan berkualiti kepada semua tanpa mengira umur, jantina keturunan, agama dan taraf sosio-ekonomi. Untuk mencapai tujuan diatas, Jabatan Kesihatan Negeri adalah bertanggungjawab untuk mengadakan perkhidmatan yang cekap, berkesan dan tepat disamping mengadakan kemudahan – kemudahan dan persekitaran yang selesa untuk pelanggan – pelanggan. Untuk mencapai tujuan diatas, Jabatan Kesihatan Negeri adalah bertanggungjawab untuk mengadakan perkhidmatan yang cekap, berkesan dan tepat disamping mengadakan kemudahan – kemudahan dan persekitaran yang selesa untuk pelanggan – pelanggan. Jabatan Kesihatan Negeri adalah juga komited untuk mengadakan Jentera Pentadbiran yang cekap disemua institusi di bawahnya supaya kualiti perkhidmatan dapat dijaga.
See also