UNIT SEKRETARIAT KUALITI

Pengenalan

Unit Sekretariat Kualiti mula ditubuhkan pada tahun 2005. Berdasarkan kepada Surat Bahagian Perkembangan Perubatan, Kementerian Kesihatan Malaysia Bil 35 dalam KKM bertarikh 30 Januari semua hospital utama dikehendaki menubuhkan Sekretariat Kualiti QAP. Sehubungan dengan itu, peningkatan Unit Kualiti HSAJB telah dipergiatkan semula pada awal tahun 2006, selaras kearah persediaan dalam pengiktirafan dengan dipengerusikan oleh Pengarah Hospital dan dianggotai oleh semua ketua-ketua Jabatan, pakar-pakar dari pelbagai jabatan klinikal dan sokongan.

 

Senarai Perkhidmatan

 

 

Rawatan Pesakit Luar

Nama Klinik   Tel Waktu Operasi
Hari Waktu
         
         

 

Rawatan Pesakit Dalam

Ward   Tel Waktu Melawat
       
       
       

 

Piagam Pelanggan

 

 

  • Kemaskini Terakhir :
    18-04-2024

Sesuai dipaparkan menggunakan paparan 1024 x 768 / Google Chrome / Mozilla Firefox / Windows Internet Explorer 11 ke atas

Copyright © 2024 Hakcipta Terpelihara Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru